Sepet ( 0 )
Alışveriş sepetinizde hiçbir şey yok.
İPTAL VE İADE KOŞULLARI
1. GENEL
1.1. www.solevo.tr internet sitesi, tüketici haklarını korumakta ve satış sonrası müşteri memnuniyetini en ön planda tutmaktadır. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşayabileceğiniz memnuniyetsizlik, üretim ve servis kaynaklı her türlü sorun, titizlikle değerlendirilmekte ve en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır.
1.2. Kullanmakta olduğunuz www.solevo.tr internet sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
1.3. Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
1.4. Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri ile ilgili detay, sipariş verilirken ödeme sayfasında ALICI’ya bildirilir. Ürünler Alıcılar tarafından kargo firmasından teslim alınırken mutlaka kontrol edilmelidir. Kusurlu, hasarlı, ürüne takılı kilitli karton sallantı etiketi ve/veya marka etiketi yırtık ve/veya çıkarılmış olan veya faturası mevcut olmayan yahut faturası mevcut olsa dahi sevk irsaliyesinde hata bulunan ürün var ise görevliye tutanak tutturulmalı ve ürün iade edilmelidir. Tutanak tutulmayan gönderilerde ürün ve ücret iadesi yapılmamaktadır.
1.5. Ürün iadesi konusunda sizlere daha iyi ve hızlı bir şekilde hizmet verebilmemiz için gerekli olan şartlar; İade edilecek ürünün, 14 gün içerisinde teslim alındığı şekilde, hijyen koşulları ve diğer hususlar göz önünde bulundurularak kullanılmamış dahi olsa ürün üzerine takılı olan kişiye özel ve/veya kişiye özel olmayan kilitli karton sallantı etiketi ve/veya marka etiketi ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesidir. Kullanılmış veya hasar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Ayrıca bu şartlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.
1.6. Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, Satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel Alıcı’ya iade edilmek zorundadır.
1.7. İade edilecek ürün sadece anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları tarafından teslim alınabilir. Bunun dışında herhangi bir kargo şirketiyle elimize ulaşan ürünlerin iadesi ve ulaşım bedeli kabul edilmeyecektir.
1.8. Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
1.9. Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.
2. SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE
2.1. Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer. Satıcı, ürünü teslim etmez.
3. KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER
3.1. Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı'ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri Satıcı’ya ait olacak şekilde Satıcı’ya iade etmek zorundadır.
4. ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE
4.1. Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi kredi kartı ya da banka kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.
5. ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ
5.1. Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış, ürün üzerinde takılı olan kilitli karton sallantı etiketi ve ürüne dikili marka etiketi bulunmayan, veya anılan etiketleri çıkarılmış veya zarar görmüş hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Alıcı , Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalı ve hasar görmemiş olmalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir.
6. CAYMA HAKKI
6.1. İşbu İptal ve İade Koşullarında yer alan maddelerde yer alan şartlar saklı kalmak kaydıyla; Alıcı; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, Satıcı’ya bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Alıcı, cayma hakkı ile ilgili bilgi alabilmek için ve bu doğrultuda iade sürecini başlatabilmek adına Satıcı'ya [email protected] iletişim bilgisi üzerinden ulaşmalıdır.
7. CAYMA HAKKININ SÜRESİ
7.1. Alıcı, satın aldığı eğer bir hizmet ise, bu 14 günlük süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz.
7.2. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar ALICI’ ya aittir.
7.3. Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI' ya iadeli eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.
8. CAYMA HAKKININ KULLANIMI
8.1. Kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
8.2.İade formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte, ayrıca ürüne takılı kilitli karton sallantı etiketinde ve/veya ürüne dikili marka etiketinde sökülme ve/veya eksik ve/veya hasar olmaksızın teslim edilmesi gerekmektedir.
8.3. İadesi istenen ürünün belirtilen İADE ADRESİ'ne gönderilmesi Alıcı'nın sorumluluğundadır.
9.SATICI FİRMA İADE ADRES BİLGİLERİ
ŞİRKET
ADI/UNVANI:
OKTAY KOCAKAPLAN VE ORTAĞI
ADRES: Mimar Kemalettin Mahallesi Şair Fitnat Sokak Ceyhan Palas Apt. NO:7/B FATİH/İSTANBUL
EPOSTA: [email protected]
10.İADE KOŞULLARI
10.1. Satıcı, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve Alıcı’yı borç altına sokan belgeleri Alıcı’ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.
10.2. Alıcı’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa, ürünün kendisi veya orjinal kutusu/ambalajı bozulmuş, hasarlı, eksik, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmişse, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak duruma gelmişse veya iade imkânsızlaşırsa Alıcı kusuru oranında Satıcı’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlü olup yukarıda belirtilen hasarların mevcut olması ve ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmesi halinde Cayma Hakkı kapsamında iadesi yasal mevzuat uyarınca mümkün olmayacak ve Satıcı’nın ücret iadesi zorunluluğu bulunmayacaktır. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan Alıcı sorumlu değildir.
11. SİPARİŞ İPTALİ
11.1. Siparişiniz henüz kargoya teslim edilmemişse, Hesabım > Siparişlerim sayfasından ve [email protected] e-posta adresine mail atarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.
11.2. Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, ödeme kredi kartınızdan veya banka kartınızdan alındıysa iade işlemi kartınıza yapılır. Taksitli ödemeler, banka süreçleri gereği taksitli olarak iade edilir. Geri ödeme süreci bankanıza bağlı olarak farklılık gösterdiğinden, iadelerinizi bankanızla iletişime geçerek takip edebilirsiniz.
11.3. Siparişiniz kargoya verilmiş ya da depoda toplama sürecinde ise iptal işleminiz gerçekleştirilemez.
12. DEĞİŞİM
12.1. ALICI tarafından www.solevo.tr internet sitesi üzerinden satın alınan ürün hakkında değişim kabul edilmez. ALICI, dilerse değişimini istediği ürünü iade edebilir, istediğini diğer ürünü satın alabilir.