Sepet ( 0 )

Alışveriş sepetinizde hiçbir şey yok.

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular


1. SİTEDE ALIŞVERİŞ YAPARKEN ÜYE OLMAM GEREKİR Mİ?

www.solevo.tr’ye üye olmadan da ziyaretçi olarak alışveriş yapabilirsiniz. Bununla beraber siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve gerekli durumlarda sizinle iletişime geçilebilmesi için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz.


2. SİPARİŞ VERDİKTEN SONRA ÜRÜNÜM NE ZAMAN KARGOYA VERİLİR?

Siparişiniz, ödeme onaylandıktan sonra 2-4 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Resmi tatiller bu süreye dahil değildir.


3. HANGİ ÖDEME YÖNTEMLERİNİ KULLANABİLİRİM?

Kredi kartı veya banka kartınız ile ödemenizi güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.


4. KARGO ÜCRETİ NE KADAR?

Belirli bir tutar üzerindeki alışverişlerde kargo ücretsizdir. Bu sınır ve kargo ücreti, ödeme sayfasında ayrıca belirtilmektedir.


5. ŞAPKALARINIZIN BEDENİ STANDART MI?

Tüm ürünlerimizin bedeni standarttır. Tüm ürünlerimiz arkadan ayarlanabilir kayış modeli ile oluşturulmuştur.


6. KİŞİYE ÖZEL ŞAPKA YAPIYOR MUSUNUZ?

Maalesef kişiye özel şapka üretimi gerçekleştirmiyoruz. Ama tüm modellerimizin benzersiz olduğunu düşünüyoruz!


7. PAROLAMI UNUTTUM NE YAPABİLİRİM?

"Giriş Yap" kısmından "Parolamı Unuttum" butonuna basarak, kayıt olduğunuz e-mail adresinizi girdiğinizde, e-mail adresinize parolanızı sıfırlayabilmeniz için bir e-mail gönderilmektedir. Gelen e-mail üzerinden parolanızı sıfırlayarak yeniden oluşturabilirsiniz. 


8. ÜRÜN İADE SÜRECİ NASIL İLERLİYOR?

Teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde kullanılmamış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş, zarar görmemiş, ürüne ait ambalajın, etiketin veya kutunun herhangi bir şekilde zarar görmemiş olması şartıyla ürünleri iade edebilirsiniz. İnternet sitesi üzerinden iade formunuzu oluşturarak iade işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Bu konu ile ilgili detaylı sorularınız olur ise [email protected] e-posta adresine mail atarak tüm sorularınıza cevap bulabilirsiniz.


9. SİPARİŞİMİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, iptal talebinizi [email protected]'ye yazılı olarak iletebilirsiniz. Sipariş iptali talebinizin tarafımızdan onaylanması sonrasında, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise, kartınıza iade işlemi başlatılacaktır. İade sürecini bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz.


10. İADE İŞLEMİNDEN NE KADAR SONRA ÖDEME HESABIMA YANSIYOR?

Kredi kartınıza yapılan iadenin, banka hesabınıza yansıması, bankanızın prosedürlerine bağlı olarak ortalama iki hafta sürmektedir. Ayrıca kredi kartıyla yapılan alışverişlerde geri ödenen tutarın bankaya devrinden sonraki süreç, Solevo’nun kontrolünde olmadığından yaşanabilecek gelişmeler tamamen banka işlem süreci ile ilgilidir.


11. ÜRÜNÜM HASARLI GELDİ, NE YAPMALIYIM?

Ürününüz hasarlı veya eksik geldiyse, kargonuz size ulaştıktan 2 gün içerisinde bizimle iletişime geçmenizi rica ederiz. [email protected] e-postasına ürününüzün fotoğraf ile desteklenmiş halinizi iletmenizi rica ederiz. Onay sonrasında hızlıca iade süreciniz başlatılacaktır.


12. FİYATLARINIZA KDV DAHİL Mİ?

Tüm ürünlerimize KDV dahildir.


13. SİPARİŞİME NOT EKLEYEBİLİR MİYİM?

Evet siparişlerinize not ekleyebilirsiniz.


14. HEDİYE PAKET SEÇENEĞİ MEVCUT MU?

Maalesef ki hediye paketi seçeneği mevcut değil. Ama şapkalarımız kaliteli kutular ile gönderiliyor. Dilerseniz sipariş notuna isteklerinizi ekleyebilirsiniz. Ekibimiz size kısa süre içerisinde dönüş yapacaktır!


15. YUKARIDA BELİRTİLEN KONULARDAN FARKLI BİR YARDIM İHTİYACIM VAR. SİZE NASIL ULAŞABİLİRİM?
Bize her zaman [email protected] e-postasından ulaşabilirsiniz! Talepleriniz en geç 48 saat içerisinde yanıtlanır!